دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ اروپا| شکست رم و برتری پر گل آرسنال در شب صدرنشینی ناپولی

با برگزاری 11 دیدار انجام شده تکلیف اکثر تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد لیگ اروپا مشخص شد.
کد خبر : 547465
cover_1440 (2).jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته پایانی لیگ اروپا از ساعت 21:30 امشب با برگزاری ۱۱ دیدار آغاز شد که در مهمترین بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد؛


در گروه A، رُم در بلغارستان به مصاف زسکا صوفیه رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. تیاگو رودریگس در دقیقه 5 و علی سوو در دقایق 34 و 55 برای تیم میزبان گلزنی کردند و توماسو میلانسه در دقیقه 22، تنها گل رُم را به ثمر رساند. شاگردان فونسکا با وجود این شکست، با 13 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کردند. یانگ بویز هم با پیروزی مقابل کلوژ با کسب 10 امتیاز، به عنوان تیم دوم گروه به دور بعدی رقابت‌ها رسید.


آرسنال که صعود و صدرنشینی خود را قطعی کرده بود، در گروه B با نتیجه 4 بر 2 مقابل داندالک پیروز شد و رکورد صد درصد بُرد خود را حفظ کرد. جردن فلورس در دقیقه 22 و سین هواره در دقیقه 85 دروازه توپچی‌ها را گشودند و ادوراد انکتیا در دقیقه 12، محمد الننی در دقیقه 18، جوزف ویلوک در دقیقه 67 و فولارین بالوگون در دقیقه 80 برای آرسنال گلزنی کردند. مولده به همراه شاگردان آرتتا به مرحله حذفی راهی مرحله بعد شد.


در گروه F ناپولی با تساوی یک - یک مقابل رئال سوسیه‌داد متوقف شد. پیوتر زیلینسکی در دقیقه 35 برای شاگردان جنارو گتوسو گلزنی کرد و ویلیان ژوزه در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند. ناپلی‌ها با این تساوی 11 امتیازی شدند و به عنوان صدرنشین، به جمع 32 تیم دور آتی راه یافتند. سوسیه‌داد هم با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد.


این رقابت‌ها همچنان در جریان است تا تکلیف دیگر تیم‌های صعود کننده مشخص شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال لیگ اروپا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته